Skip to main content

AKCJA ZAKOŃCZONA! WSZYSTKIE SPRZĘTY ROZDANE!

 

“Sprzęt dla NGO” powraca! To już kolejna edycja akcji, w której podmioty działające społecznie, w tym organizacje pozarządowe, mogą pozyskać meble i sprzęt biurowy. Dzięki współpracy Fundacji “Umbrella” z Hewlett Packard Enterprise Global Business Center we Wrocławiu możemy wyposażyć lokale, w których realizowane są działania ze sfer pożytku publicznego. W tej edycji do pozyskania są bardzo atrakcyjne sprzęty m.in. biurka elektryczne, krzesła marki Kinnarps, szafa.

Kto może się starać?
Przede wszystkim organizacje pozarządowe działające we Wrocławiu. Wspieramy również publiczne szkoły, biblioteki, przedszkola, CAL-e, kluby seniora. Nie ograniczamy się jednak do Wrocławia, zachęcamy NGO’sy z całego regionu oraz z województw sąsiedzkich.

Jakie są zasady pozyskania mebli?
Czy w twojej organizacji jest zapotrzebowanie na biurka, krzesła lub monitory? Zastanów się, spisz co potrzebujecie i następnie zweryfikuj z listą poniżej. W mailu przedstaw nazwę rzeczy, liczbę sztuk o którą wnioskujesz oraz cel, w jakim sprzęt będzie używany. Liczy się kolejność zgłoszeń, ponieważ pula rzeczy jest ograniczona. Fundacja Umbrella zastrzega sobie prawo do odmowy przekazania mebli, ze względu na niewystarczające uargumentowanie celów społecznych lub inne przypadki.

Sprzęt zostanie przekazany “protokołem przekazania”, który stworzony zostanie w dwóch kopiach i podpisany zgodnie z reprezentacją przez odbierającego i wydającego.

Jak i kiedy możemy odebrać sprzęt?
Meble, które wybierzesz zostaną bezpłatnie dowiezione i wyładowane pod wskazanym przez ciebie adresem. Osoba odpowiedzialna za transport skontaktuje się z tobą w celu uzgodnienia terminu dostawy.

Sprzęt, który aktualnie można pozyskać

lista mebli z HPE dla organizacji.xlsb

Kontakt
Michał Szkrawan, 71-359-75-03, m.szkrawan@fundacja-umbrella.org.pl

Zdjęcia poglądowe

Skip to content