Podniesienie standardów prowadzenia księgowości w NGO na Dolnym Śląsku





Projekt miał na celu podniesienie świadomości wśród uczestników oraz zdobycie wiedzy nt. obowiązków formalno-prawnych związanych z prowadzeniem księgowości w organizacji pozarządowej oraz obsługi programu do prowadzenia księgowości. 

Cykl szkoleń był skierowany do osób, które chcą:

  • nauczyć się lub pogłębić swoją wiedzę z zakresu prowadzenia księgowości w NGO,
  • samodzielnie prowadzić księgowość w swojej organizacji,
  • stworzyć lub udoskonalić politykę rachunkowości swojej organizacji.

Ze szkoleń mogli skorzystać przedstawiciele organizacji pozarządowych mających siedzibę na terenie Dolnego Śląska – w tym obszarów wiejskich i miejskich, członkowie zarządu, członkowie oraz pracownicy organizacji pozarządowych.  W ramach cyklu przeszkolonych zostało 11 przedstawicieli organizacji z Dolnego Śląska. 

W ramach cyklu każdy uczestnik wziął udział w 96h szkoleń.
Podczas szkoleń uczestnicy pracowali na programie księgowym REWIZOR GT.

Wśród uczestników cyklu szkoleń rozdaliśmy 4 programy księgowe REWIZOR GT.

Zajęcia odbywały się we Wrocławskim Centrum Wspierania Organizacji Pozarządowych SEKTOR3, ul. Legnicka 65 we Wrocławiu w terminie: 2 października – 6 grudnia 2014 r.

Udział w projekcie był bezpłatny.

Szkolenia odbywały się w ramach projektu „Podniesienie standardów prowadzenia księgowości w NGO na Dolnym Śląsku”, którego realizatorem była Fundacja Wspierania Organizacji Pozarządowych „Umbrella”. 


stopka_ksiegowosc






Zobacz inne nasze projekty